måndag 10 augusti 2009

Välkommen :)

Idag började jag min första träningsdag och kommer fortsätta blogga om det .

Nu blev det 40 min med pilates ,låter kanske enkelt men inget är enkelt om man inte är tränad sen ett tag....fy va jobbigt men samtidigt så himla kul.Dock svettas jag som en gris och borde igentligen durcha nu men jag vill ju hålla bloggen vid liv innan alla somnat här :D.

Vissa övningar var ju inte det lättaste när man är i min kilo klass men med viljan kör man så långt det går så svetten rinner.

Hoppas jag kommer kunna gå efter detta nu då :D


Tillsist får jag väll säga kämpa på till alla som nyligen börjat träna!


Ida

1 kommentar:

  1. Bra jobbat tjejen, att börja med träning. Kom ihåg att inte ta ut dig för hårt bara i början. Det är lätt att ledsna då och lägga av med allt. Ta det enligt vad du känner för och lyssna på kroppens signaler. Överträning är inte heller bra.

    SvaraRadera