onsdag 10 november 2010

Med instruktören på gymet

Det gick bra idag var väldigt nervös från början ,men sen när vi började gick det över. Och istället får jag 100 frågor på mig kändes det som men klarade av det vi gick igenom maskin för maskin totalt 7 olika maskiner ansåg hon att jag skulle träna på . Så gjorde lite försök på varje,hann ju aldrig äta innan pga busstiderna vilket jag vet inte är bra men så blir det när man bor för långt ifrån stan. Men det gick någolunda bra och jag valde när det va slut på instruktionen att träna vid annat tillfälle mer . eftersom all information va så mycket fick jag ett kort med alla maskiners nummer och övingar vilket va kanon bra. Får nu se om jag gör allt som står där,vissa saker kändes inte så nödvändiga.

Nästa vecka blir det träning igen då hörs vi igen,2ggr i veckan är det ekonomin klarar av just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar