onsdag 5 februari 2014

Nya Tag :)

Hej!
 Dax att börja om på nya tag på bloggen igen .Va länge sen sista inlägget .Jag har tränat och tränat  och träänat och nått resultat  över 10 kg lättare.  provat på ett annat gym och växlar mellan gruppträning och styrketräning . Jag är nog mångas hatobjekt på gymmet  det brukar alltid reta upp folk när det går bra för någon. Men jag antecknar inte detta jag är inte intresseklubben direkt  och orkar inte bry mig då får jag va hatobjekt,går hellre helt ensam en falska personer vid min sida. Jag har tränat länge nu funkat bra att träna ensam puchar mig själv till nya nivåer ,blir starkare i kroppen och det viktigaste jag ger inte upp utan går på det igen det jag misslyckas med.Träningen är den största delen av mitt liv just nu  och det bästa som hänt mig förutom Landstinge gruppen jag går i för att komma i nya vanor och banor ,Im lovin it! 

Till er som läser ge er alldrig fortsätt kämpa du kommer nå dina mål!

Träningshälsningar från  mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar