måndag 17 augusti 2009

Den mörka promenaden....

Ja såklart vart det en sen promenad som började 20.45 och slutade en timme senare ....Gåendes i mörka kvarter med fina hus i närheten....och hela tiden undrade jag vem förföljer mig? Kände mig nämligen förföljd lite läskigt Rekomenderar varmt till andra att inte gå ut sent i mörkret .Motivationen va jävligt låg idag så idag är nog inte min blogg det roligaste att läsa ....får bättra på mig tills imorgon.....och Ida var slarvig och syndade med min Älskling....Nädå inget sexuellt va tror ni om mig igentligen? Nä min älskling är söt och heter Dr Pepper :D.
I övrigt ska jag informera att min blogg uppdateras aldrig på helger så sitt inte och vänta här hela helgen för det kommer inte hända nått :D.Har ledigt helgerna och tränar under vardagarna istället.Så då var det sagt ...och gnäll gärna på mig när jag syndar...det förtjänar jag :).
Mörkrets drottning säger :Va rädda om er där ute i den mörka natten ,va uppmärksam finns människor som vill en illa man kan stöta på om man har otur :(!!!

Bamse kramar till er alla! :)

Fitness Dream

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar