fredag 14 augusti 2009

Simmning i solskenet :)

Ja då har man precis simmat 550 meter då och plaskat och bubblat lite med...utan champange dock :).och verkligen anstränt sig för att inte följa strömmen i vattnet då...vad trodde du ? :D
Under vattenfall dök man ,och simningen skedde inte på torra land ,fiskar överlever inte då förstår ni :D. Och eftersom jag är fisk så måste jag ju få simma utomhus såklart,så fisken Ida pangetrivdes i det varma vattnet och solskenet som lyste klart..ja ett tag iallafall innan ett täcke av moln bestämde sig för att förstöra det roliga :P.Som tur hade vi fått mat i magen och förtsatte bubbla lite då istället ....väldigt härligt :)....allltså inte i champage nu i bubbel pool pratar jag om :P.
Lite slut just nu men underbart härligt att få uppleva fisken i mig :P. Och lovar att jag inte gjorde nån nackenshock än iallafall:).Även om den unge badvakten spanade in mig mycket,men kan väll va därför att jag slarvsimmade lite väl mycket innom hus :D...Inget intresse för badvakten lovar :D

Passar på att tacka alla flitiga läsare ,ni gör träningen så mycket roligare :D

Fitness Dream ( Fisken i Vattnet säger simma lungt !:D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar