torsdag 13 augusti 2009

Promenaden till Linköping :P

Hehe nu lät det som jag gått jävligt långt.....nä tyvärr har jag inte gjort det :P.Med detta extrema soliga fina väder kan man ju gå hur långt som helst vem bryr sig om man träffas av blixten typ :D .
Fick några ensamma promenader men även med en vän och hennes lydiga hund :).
Dock ett jävla kutande upp för trapper och ner för trapper :D. Det finns ju inget som slår det jo kanske en regning dag ute promenerades ....är jag blöt om kläderna....självklart inte är ju stålkvinnan så då blir man ju aldrig blöt.:D
Hur sumerar man då denna dag intensivt blött ,åska som inte tog kål på mig...erkänn det va väll det du önskat nu ...:P.
Annars väldrigt trevlig med det rätta sällskapet.
Jag vet har ångest skulle ha tränat pilates idag kom hem nu vid 23 slaget med huvudvärk och trötthet så det skriker om det så kändes som fel taiming :P....Ja jag erkänner ...Fan va dålig stil av mig att va lat men idag har istället gått över 2 timmar idag iallafall endå ....så ge mig beröm nu jag tar ju tag i det iallafall:).
Finns ju en speciell andledning till varför jag gör detta....Nä det är inte för att folk kallar mig fet.....Det är mer för att jag vill se bättre ut när jag åker hemöver .....så att alla män ska få ångra sig...varför valde jag inte Ida fan va snygg hon är :P.

Så har det magiska klockslaget slagit 23.20 en så länge har jag inte tappat mina träningsskor ....Fan det glömde jag ju :D...fast tror inte träningsprinsen vem han nu är misstycker :D

Det va allt för denna gång missa inte nästa avsnitt nu.....vaddå missa föresten vem vill missa detta :D :P

Fitness Dream ( den nyare vertionen av askkungen i träningsform) :D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar